יום שני, 13 במאי 2013

הכפלות של אופציות בינאריות לטיפשים

אופציות בינאריותאם אתה כבר מתעסק עם אופציות בינאריות כנראה את לא טיפש. אתה מבין שזאת הדרך מהירה לעשות כסף טוב בימים אלו.

אבל לאלה שלא מביניים או יודעים מה זה אני אסביר:
זוהי שיטה מאוד אינטואיטיבי עדיין אך קלה מאוד, שדרכו מתבצעת מסחר, ולכן טובה גם לאנשים שלא מבינים באופציות בינאריות. במסחר הזה ההימור הוא על הכל או כלום. משמעות הדבר היא שבכל מסחר של אופציות בינאירות, אתה עומד לקבל מה שמובטח לך בתחילת העיסקה או שום דבר במידה והפסדת.

במסחר באופציות בינאריות המטרה היא עבור כל חוזה להיות "בתוך הכסף". כאשר חוזה פוקע "בתוך הכסף" זה אומר שהתחזית שלך על העלייה או הירידה של מחיר המוצר הייתה נכונה. עם זאת, אם החוזה פוקע "מחוץ לכסף" אז התחזית הייתה שגויה והסוחר כרוך בהפסד. כל סוחר עוסק בסחר לרווחים ולכן חשוב שהם מעסיקים את כל שיטות האפשריות כדי להרוויח כסף. במסחר באופציות בינאריות, על המשקיעים לעקוב אחר השינויים בשוק ואת הגורמים המשפיעים על מחירי הסחורות ולבצע תחזיות בהתאם.

 מלבד ביצוע תחזיות נכונות, סוחרי אופציות בינאריות יכולים לעשות שימוש באסטרטגיות אופציות בינאריות שונות שגומרות לרווח גבוה יותר. אסטרטגיית מסחר כזה נקראת ההכפלה. זוהי אסטרטגית במסחר אופציות בינאריות הפשוטה ביותר בעולם כיום, והיא גומרת להכפלת ההשקעה המקורית לפני תום החוזה המקורי. 

ההכפלה, עובדת רק בתנאים שההשקעה הראשונית כבר עולה או יורדת כצפוי על ידי הסוחר. אם העלייה היא משמעותית וכל הגורמים מצביעים עליו עולים עוד יותר, ואז סוחר האופציות בינאריות יכול לקחת עוד השקעה באותה כיוון.

לדוגמה אם סוחר אופציות בינאריות  משקיע $100 על זה שהמחיר של זהב אעלה מעל המחיר הנוכחי של $450.89. עכשיו הוא ממשיך לעלות ואתה לא רואה סיבה לירידת הערך בתוך הזמן התפוגה. אתה יכול להשקיע שוב את אותה כמות על האופציה. הבחירה כמובן נעשת אחרי ניתוח טכני מאוד מעמיק ואנליזה ברמה הכי גבוהה שאפשר ולא סתם ניחושים. הנדרש לכזה מהלך הוא ידע רחב באופציה שבחרת וידע רחב בשוק האופציה. מצד אחד המהלך ההכפלה יכול להכניס את הסוחר אופציות בינאריות לסיכון גבוהה יותר אבל הרווח הוא כפול!

רוצים לסחור באופציות בינאריות? יש רק מקום אחד עם כל מה שתרצו למתחילים וגם למתקדמים.

Photo credit: dpstyles™ / Foter.com / CC BY

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.